دایا اکسیر

ساخت وبلاگ

 

خرید محصولات مرک آلمان

نمایندگی واردات محصولات مرک چه شرکت‌هایی هستند

نمایندگی مرک، شرکت‌های وارداتی هستند که تجارت کالاها را بین شرکت‌های داخلی و خارجی تسهیل می‌کنند. به عبارت دیگر ، اینها شرکت‌هایی هستند که کالاهای بین المللی را خریداری می‌کنند و آنها را در داخل کشور به فروش می‌رسانند. برخی از شرکت‌های واردات کالاها  تنها آنها را وارد کشور می‌کنند و به شرکت‌های فروش مواد شیمکیایی مرک ارسال می‌کنند و دارای تیم فروش مجزا نیستند اما برخی دیگر مانند شرکت دایا اکسیر هم کار واردات مواد شیمیایی مرک و هم کار فروش مواد آزمایشگاهی مرک انجام می‌دهند

تجارت صادرات و واردات در درجه اول برای گسترش مرزهای تجاری بین کشورهای مختلف انجام می‌شود که در آن چندین مدل تجاری وجود دارد. دقیقا مانند کسب و کارهای معمولی، شخصی که مجوز صادراتی / وارداتی را دارد می‌تواند کالاهای تولیدی خود را به مشتریان خود در خارج از کشور بفروشد، می‌تواند به عنوان واسطه بین تولید کننده محلی و خریدار خارج از کشور یا برعکس عمل کند و یا می‌تواند مستقیما اقدام به خرید کالاهای تولیدی در خارج از کشور کند و آنها را به فروش برساند. شرکت دایا اکسیر نمایندگی رسمی واردات محصولات سیگما آلدریچ در ایران است که آنها را از این شرکت می‌خرد و در ایران به فروش می‌رساند و توزیع می‌کند.

یک شرکت‌ برای واردات محصولات مرک چه مراحلی را باید رعایت کند

واردات محصولات مرک به خرید مواد آزمایشگاهی از شرکت مرک میلیپور Merck Millipore اشاره دارد. بسته به سیاست وارداتی، الزامات قانونی و سیاست های گمرکی کشورهای مختلف، روش واردات از کشور به کشور دیگر متفاوت است. تقریبا در تمام کشورهای جهان واردات توسط دولت کنترل می‌شود. اهداف این کنترل‌ها استفاده صحیح از محدودیت‌های ارزی، حمایت از صنایع بومی و غیره است. واردات کالا باید رویه‌ای را طی کند. این روش شامل چندین مرحله است. مرحله اول معامله وارداتی، مانند سایر معاملات خرید و فروش، مربوط به انجام استعلام تجاری است. استعلام درخواستی کتبی از خریدار یا نماینده وی، جهت کسب اطلاعات در مورد قیمت و شرایطی است که صادرکننده قادر به تهیه کالاها خواهد بود  .

نمایندگی مواد آزمایشگاهی مرک آلمان  

شرکت دایا اکسیر به عنوان نمایندگی واردات محصولات مرک در استعلام خرید مواد شیمیایی مرک آلمان از شرکت مرک کلیه جزئیات کالاهای مورد نیاز از جمله:

·        کاتالوگ نامبر مواد آزمایشگاهی

·         شماره رجیستری مواد شیمیایی Cas no

·         گرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی

·        اندازه، وزن و مقدار مورد نیاز

 را ذکر مینماید.

 به همین ترتیب، زمان و روش تحویل، روش بسته بندی، شرایط و ضوابط مربوط به پرداخت نیز باید مشخص شود. در پاسخ به این استعلام، شرکت وارد کننده مرک میلیپور سهمیه صادر کننده را دریافت می‌کند. نقل قول شامل جزئیات مربوط به کالاهای موجود، کیفیت آنها، قیمت عرضه کالاها و شرایط و ضوابط فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی است. لازم به ذکر است که شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ ایران نیز میباشد.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید آنلاین مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

1.     شماره تماس021-22327043

2.     تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023

3.     ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 89 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 22:19

محصولات شرکت سیگما آلدریچ

معرفي شركت سيگما آلدريچ

مواد شيميايي سيگما آلدريچ بهترين كيفيت را در بين محصولات شركت هاي ديگر دارد و در سطح جهاني فعاليت مي كند. شركت توليدي سيگما آلدريچ از تركيب چندين شركت توليدي مواد شيميايي و آزمايشگاهي و ابزار مربوط به آن تشكيل شده است كه همگي از شركت هاي مطرح و داراي توليدات باكيفيت بوده اند. از اين رو محصولات نهايي كه اين شركت دارد نبض بازار را در دست گرفته است. نمايندگي سيگما آلدريچ در كشورهاي مختلف فعال است و در كشور ما نيز نمايندگي هاي مجازي از سيگما آلدريچ در حال فعاليت هستند. در اين مطلب به نكاتي كه در مورد خريد مواد شيميايي سيگما از نمايندگي ها بايد دقت كنيد را آورده ايم.

نمايندگي سيگما آلدريچ چگونه فعاليت مي كند؟

هر شركت توليدي براي اين كه بتواند محصولات خود را به صورت اصل به بازار عرضه كند، بايد نمايندگي هاي خود را در شهرها و كشورهاي مختلف بگستراند. اين نمايندگي ها محصولات را از شركت هاي توليدي به صورت مستقيم يا با واسطه وارد مي كنند و بدين صورت محصولاتي كاملاً اصل و با كيفيت به مشتريان ارائه مي دهند. از اين رو نه تنها اعتبار خود را بين مشتريان آن محصول افزايش مي دهند بلكه خدمات پس از فروش و گارانتي را هم مي توانند به كمك شركت هاي توليد كننده تأمين كنند.

نمايندگي سيگما آلدريچ در ايران نيز فعال است و اين امكان را به شركت توليدي سيگما آلدريچ داده است كه يك واسطه مطمئن براي عرضه محصولات خود و رساندن آن ها به دست مشتريان داشته باشد. اين امر سبب مي شود تا اعتبار محصولات سيگما آلدريچ با اجناس تقلبي و غير اصل زير سؤال نرود.

نمايندگي ها بايد مجوزهاي لازم را از شركت توليد كننده دريافت كنند و بدين صورت تحت نظارت آن ها كار كنند. از اين رو محصولات آن ها با قيمت و كيفيت مصوب شركت به فروش مي رسد و نبايد در اين زمينه تخطي صورت گيرد.

نمايندگي سيگما آلدريچ در ايران محصولات اين شركت را وارد مي كند و آن را به صورت حضوري و يا خريد آنلاين مواد شيميايي دست مشتريان مي رساند. همچنين تمام اصول مربوط به حمل و نگهداري اين گونه مواد كه ممكن است اكثراً داراي محدوديت هايي باشند نيز در آن ها رعايت مي شود.

 

دايا اكسير بهترين نمايندگي سيگما آلدريچ در ايران

دايا اكسير يك شركت معتبر وارد كننده سيگما آلدريچ و توزيع كننده انواع محصولات و مواد آزمايشگاهي است كه در آزمايشگاه هاي مؤسسات علمي و تحقيقي و حتي شركت هاي توليد كننده و صنعتي مورد استفاده قرار مي گيرند. همچنين در دانشگاه ها و آزمايشگاه هاي رشته هاي مختلفي مانند مهندسي مواد، شيمي، فيزيك، زيست شناسي و ... در مقاطع مختلف نياز به استفاده از اين مواد وجود دارد.

دايا اكسير نمايندگي سيگما آلدريچ در ايران است كه به علت سابقه خوبي كه در اين زمينه دارد توانسته است بسياري از مؤسسات آموزش عالي و دانشگاه هاي معتبر و بزرگ كشور را در ليست مشتريان خود داشته باشد. در اين شركت امكان استفاده از خدماتي مانند مشاوره رايگان، خدمات پس از فروش، گارانتي محصولات اصل و ... نيز وجود دارد كه خريد را براي شما راحت تر مي كند.

شركت دايا اكسير به عنوان نمايندگي سيگما آلدريچ در ايران براي نگهداري و حمل مواد شيميايي نيز به مشتريان خود كمك مي كند و راهنمايي هاي مورد نياز را در اين زمينه به آن ها ارائه مي دهد.

 

ارتباط با دايا اكسير

شما مي توانيد جهت ارتباط و يا استعلام قيمت مواد و كالاهاي موردنظر خود را از راه هاي ارتباطي زير با دايا اكسير به عنوان مركز فروش مواد شيميايي در تهران ارتباط حاصل فرماييد همچنين امكان پرداخت امن و آسان در خريد اينترنتي مواد شيميايي آزمايشگاهي براي شما مشتريان محترم فراهم ميباشد.

  1. شماره تماس 021-22327043
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ايميل [email protected]

كارشناسان ما سريعا پاسخگو مي باشند.

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 110 تاريخ : چهارشنبه 30 شهريور 1401 ساعت: 22:45

استونیتریل Acetonitrile مرک | دایا اکسیر

 

ماده شیمیایی آزمایشگاهی استونیتریل (Acetonitrile) از جمله مواد شیمیایی مرک از بزرگترین شرکت های تولید کننده مواد آزمایشگاهی در جهان است. در این مطلب کاربرد، مشخصات دقیق و نحوه خرید استونیتریل از برند مرک را بخوانید.

 

کاربردهای ماده استونیتریل (Acetonitrile)

استونیتریل با CAS 75-05-08 برای سنتز DNA (≤ 30 ppm H₂O)، با جرم مولی 41.05 گرم در مول و فرمول شیمیایی CH₃CN می باشد.

 

مشخصات ماده  استونیتریل (Acetonitrile)

برای مشاهده مشخصات کامل این ماده و به  در سایت شرکت دایا اکسیر مراجعه بفرمایید .

 

فروش ماده استونیتریل (Acetonitrile)

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ Sigma Aldrich و فروش مواد آزمایشگاهی مرک  اعلام می نماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش توانسته است خرید اینترنتی موادشیمیایی را در جهت تامین ماده استونیتریل با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

 

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 104 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 18:57

آدیپویل کلراید - Adipoyl chloride-165212

ماده شیمیایی آدیپویل کلراید(chloAdipoyl ride) یکی از محصولات سیگما آلدریچ است که در شرکت دایا اکسیر نمایندگی فروش سیگما آلدریچ این شرکت وجود دارد و در ادامه با ویژگی های این ماده شیمیایی بیشتر آشنا می شویم.

 

مشخصات ماده  آدیپویل کلراید(Adipoyl chloride)

برای مشاهده مشخصات کامل این ماده و خرید آدیپول کلراید برند سیگما آلدریچ به سایت شرکت دایا اکسیر مراجعه بفرمایید .

فروش ماده آدیپویل کلراید(Adipoyl chloride)

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ Sigma Aldrich و فروش مواد آزمایشگاهی مرک  اعلام می نماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش توانسته است خرید مواد شیمیایی آنلاین را در جهت تامین ماده آدیپویل کلراید با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 101 تاريخ : پنجشنبه 24 شهريور 1401 ساعت: 18:30

 

تست الایزا چیست؟

تست ایمونوسوربنت پیوندی با آنزیم (ELISA الایزا) یک تست ایمنی حساس میباشد که برای تشخیص و تعیین مقدار مواد موجود در خون از جمله آنتی بادی ها، آنتی ژن ها، پروتئین ها، گلیکوپروتئین ها و هورمون ها استفاده می گردد. در این روش برای تشخیص این موارد، از کمپلکس کردن آنتی بادی ها و آنتی ژن ها برای تولید یک نتیجه قابل اندازه گیری، استفاده می شود.

آنتی بادی نوعی پروتئین است که توسط سیستم ایمنی بدن فرد تولید می شود و با دارا بودن مناطقی خاص، به آنتی ژن ها متصل می شود. آنتی ژن نیز پروتئینی است که می تواند از منبع خارجی به دست آید و وقتی به یک آنتی بادی متصل می شود، مجموعه ای از رویدادها را از طریق سیستم ایمنی بدن القا می کند که از این تعامل در آزمایش الایزا استفاده شده و امکان شناسایی آنتی بادی ها و آنتی ژن های پروتئینی خاص را تنها با مقادیر کمی از نمونه آزمایشی فراهم می کند. تست الایزا برای تشخیص عفونت HIV، آزمایش بارداری و تعیین گروه خونی و غیره کاربرد بسیاری دارد.

 

لوازم و مراحل مورد نیاز برای انجام تست الایزا

برای انجام تست الایزا به وسایل خاصی نیاز است که از مهم ترین آنها را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ELISA  معمولاً در صفحات 96 تایی به شکل چاه برای اتصال به پروتئین بسیار قوی در صفحات پلی استایرن پوشش داده می شود و بسته به نوع  تست الایزا برای آزمایش به مواردی چون آنتی بادی تشخیص اولیه یا ثانویه، آنالیت یا آنتی ژن، آنتی بادی یا آنتی ژن پوشش دهنده، بافر شستشو و بستر یا کروموژن نیاز است.

چهار مرحله کلی برای تکمیل ایمونواسی الایزا وجود دارد که عبارت است از:

  1. پوشش با آنتی ژن یا آنتی بادی
  2. مسدود کردن معمولاً با افزودن آلبومین سرم گاوی [BSA]
  3. تشخیص
  4. خواندن نهایی

چند نکته در خصوص انجام مراحل ایمونواسی الایزا وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها می پردازیم.

نکته اول این است که انجام تشخیص، با افزودن زیرلایه ای انجام می شود که می تواند رنگ ایجاد کند؛ برای انجام اینکار بسترهای زیادی در تشخیص تست الایزا وجود دارد که از رایج ترین آن میتوان به HRP  و ALP اشاره کرد. پس بستر HRP  را میتوان یک بستر پراکسید هیدروژن دانست که باعث تغییر رنگ آبی می شود و رنگ زرد نیتروفنل را پس از دوره های انکوباسیون در دمای اتاق 15 تا 30 دقیقه اندازه گیری می کند.

نکته دوم در خصوص مرحله شستشو می باشد که بین هر یک از چهار مرحله فوق، شستشو صفحه با استفاده از یک بافر مانند سالین بافر با فسفات (PBS) و یک شوینده غیر یونی برای حذف مواد غیر متصل صورت می گیرد که بسته به پروتکل های خاص دنبال شونده، چاه ها دو یا چند بار در طول هر مرحله شسته می شوند.

در نهایت در مرحله خواندن نهایی تست الایزا، پس از اندازه‌گیری نتایج و با استفاده از منحنی استاندارد داده‌ ها با غلظت بر روی محور x با استفاده از مقیاس ورود به سیستم و جذب روی محور y با استفاده از مقیاس خطی رسم می‌شود.

خرید آنتی بادی آزمایشگاهی سیگما آلدریچ

شرکت دایا اکسیر نمایندگی سیگما آلدریچ ایران، وارد کننده آنتی بادی های اولیه و ثانیه از این برند میباشد و شما میتوانید با ارسال کاتالوگ نامبر ماده Cat no و یا شماره رجیستری ماده Cas no، استعلام موجودی و قیمت نموده و ثبت سفارش نمایید.

ارتباط با دایا اکسیر

جهت استعلام قیمت و خرید مواد آزمایشگاهی از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل نمایید و همچنین در این شرکت امکان پرداخت امن و آسان در خرید آنلاین مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  1. شماره تماس 021-22327043
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 94 تاريخ : چهارشنبه 23 شهريور 1401 ساعت: 12:29

خرید رنگ گیمسا

رنگ گیمسا از جمله معرف هایی است که به دو صورت محلول و پودری در شرکت دایا اکسیر موجود می باشد. در این مطلب از دایا اکسیر که خرید و فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی را انجام میدهد، می خواهیم بیشتر در مورد این ماده بدانیم.

مشخصات  رنگ گیمسا

رنگ گیمسا یک رنگ افتراقی است که در انواع مختلفی از رنگ آمیزی استفاده می گردد، مانند زمانی که با رنگ رایت ترکیب می شود و رنگ رایت-گیمسا را تشکیل می دهد. می توان از این رنگ برای بررسی اتصال باکتری های بیماری زا به سلول های انسانی استفاده کرد که  به طور افتراقی سلول های انسانی و باکتریایی را به رنگ بنفش و صورتی رنگ می کند. برای مشاهده کامل مشخصات کامل این ماده روی رنگ گیمسا کلیک کنید.

فروش رنگ گیمسا 

دایا اکسیر به عنوان نمایندگی شرکت سیگما آلدریچ و مرک اعلام می نماید که با همکاری کارشناسان مجرب خود در بخش فنی و فروش توانسته است مواد اولیه پروژه های تحقیقاتی، شناساگر گیمسا با کیفیت بالا و قیمت مناسب را فراهم کند.

دایا اکسیر- مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران

 

شرکت دایا اکسیر جم به عنوان نمایندگی سیگما آلدریچ درایران و نمایندگی شرکت مرک ایران در زمینه فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی فعالیت می‌کند.

انواع محصولات در دایا اکسیر موجود میباشد از جمله:

 

برای خرید مواد شیمیایی آزمایشگاهی با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت می‌توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان شرکت حاصل نموده و سفارشات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید. همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید اینترنتی مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  1. شماره تماس 22327043-021
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل [email protected]
  4. وبسایت  dayaexir.com

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 211 تاريخ : شنبه 12 شهريور 1401 ساعت: 19:21

آنتی بادی های سیگما آلدریچ

شرکت سیگما آلدریچ یکی از بزرگترین و قدرتمندترین کمپانی‌های تولید کننده مواد شیمیایی و بیوشیمیایی از جمله آنتی بادی های آزمایشگاهی است که انواع محصولات مورد نیاز در تحقیقات و پژوهش‌های حوزه‌های پزشکی، زیست شناسی و بیوتکنولوژی را عرضه می کند.

لازم به یادآوری است که آنتی‌بادی‌های وارداتی سیگما آلدریچ همگی در زمینه تحقیقاتی و پژوهشی قابل استفاده هستند و جهت فعالیت‌های تشخیصی و درمانی در بیمارستان‌ها و کلینیک‌ها قابل استفاده نیستند.

آنتی‌بادی‌های برند سیگما آلدریچ بطور عمده با دو روش روش فیوژن هیبریدو‌ما و روش کتابخانه‌های آنتی‌بادی نوترکیب تولید می‌شوند.

 

کاربرد آنتی بادی‌ها در تحقیقات و پژوهش

آنتی‌بادی‌های برند سیگما آلدریچ از تنوع گسترده ای برخوردار است. با توجه به اتصال اختصاصی آنتی‌بادی و آنتی‌ژن، از این ویژگی می توان برای انجام بسیاری از تکنیک‌ها در زیست شناسی، بیوتکنولوژی و پزشکی استفاده کرد که عبارتند از:

ü     ایمونوهیستوشیمی (Immunohistochemistry)

ü     ایمونوسیتوشیمی (Immunocytochemistry)

ü     وسترن بلاتینگ (Weste Blotting)

ü     فلوسایتومتری(Flowcytometry)

ü     الایزا(Enzyme-Linked Immunosorbent Assay) یا ELIZA

ü     ایمونوفلورسانس (immunofluorescence)

ü     سنجش اتصال لیگاند (Ligand-Binding Assay)

ü     شناسایی برهمکنش‌های پروتئین و اسید نوکلئیک به روش (Immunoprecipitation)

 

فاکتورهای مهم در انتخاب آنتی بادی

جهت افزایش دقت و حساسیت، انعطاف‌پذیری بیشتر در انتخاب طول موج تشخیصی، تقویت سیگنال و بهبود نتایج نیاز به استفاده از سیستم آنتی‌بادی‌های اولیه و ثانویه الزامی می باشد. توجه به این نکته نیز ضروری است که انتخاب صحیح این آنتی‌بادی‌ها بر اساس ملاک‌هایی صورت می گیرد که در زیر بصورت فهرست ‌وار آورده شده است.

1-    گونه میزبان اولیه شما ( خرگوش، مرغ، بز، موش، اسب و غیره)

2-    کلاس و زیرکلاس آنتی‌بادی اولیه IgG/IgM ، IgG1 ، IgG2a

3-    سایر منابع ایمنوگلوبولین در آزمایش شما ( بافر بلوک، IgG درونزاد)

4-    نوع برچسب یا کونژوگه مورد نیاز

 

خرید آنتی بادی آزمایشگاهی

آنتی بادی های برند سیگما آلدریچ همانند دیگر مواد شیمیایی سیگما آلدریچ جزء با کیفیت‌ترین و معتبرترین محصولات در این زمینه است، که شهرتی جهانی دارد. دایا اکسیر، نمایندگی فروش آنتی‌بادی آزمایشگاهی برند سیگما آلدریچ در ایران، با سابقه سال‌ها فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی این شرکت آماده ارائه خدمات به تمامی محققین در سراسر کشور است.

جهت اطلاع از قیمت آنتی بادی های آزمایشگاهی و ثبت سفارش و خرید آنتی بادی آزمایشگاهی از برندهای معتبر دنیا مانند سیگما آلدریچ، با کارشناسان فروش شرکت از طریق راههای ارتباطی ذیل تماس حاصل فرمایید.

 

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت استعلام قیمت و خریداز طریق راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز خرید مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید همچنین امکان پرداخت امن و آسان در خرید آنلاین مواد شیمیایی برای شما مشتریان محترم فراهم میباشد.

  1. شماره تماس 021-22327043
  2. تلگرام و واتساپ به شماره 09017777023
  3. ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 276 تاريخ : پنجشنبه 10 شهريور 1401 ساعت: 19:47

انواع مواد شیمیایی آزمایشگاهی

هر ماده ای که در طبیعت بر روی حیات و زندگی بشر اثرگذار است در مؤسسات علمی مورد استفاده قرار می گیرد تا بتوان میزان و نحوه اثر آن را مشخص کرد. از این رو انواع مواد شیمیایی مختلف، مواد زیستی مختلف، آنزیم ها و ... جزو مواد شیمیایی هستند.

اکثر عناصر موجود در جدول مندلیف در آزمایشگاه های دانشگاه ها و مؤسسات علمی مورد استفاده قرار می گیرند. برخی از این عناصر به صورت آزاد در طبیعت وجود ندارند و برای آزادسازی و استفاده از آن ها باید تحت آزمایش هایی زنجیره ای آن ها را آزاد کرد. از این رو برخی از مواد شیمیایی به صورت مواد طبیعی مورد استفاده قرار می گیرند و طبق فرمول های شیمیایی میزان و درجه خلوص آن ها محاسبه می شود.

معتبرترین فروشگاه مواد شیمیایی آزمایشگاهی

دایا اکسیر یک شرکت معتبر و صاحب نام است که سابقه ای طولانی در فروش مواد شیمیایی و آزمایشگاهی دارد. این شرکت بهترین مواد و برندها را در بازار جهانی ردیابی می کند و برای مشتریان خود وارد کشور می کند.

دایا اکسیر برندهایی مانند سیگما آلدریچ و مرک آلمان را در سبد کالایی خود دارد. این محصولات دارای تنوع زیادی هستند و کمیاب ترین مواد شیمیایی مورد نیاز در آزمایشگاه ها را می توانید در این فروشگاه پیدا کنید.

با توجه به این که دایا اکسیر، با فروش مواد شیمیایی آزمایشگاهی، توانسته است استانداردهای لازم را برای تأمین و نگهداری مواد مختلف ایجاد کند، هر ماده شیمیایی که برای مقاطع مختلف در آزمایشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد در این فروشگاه قابل دسترسی است و امکان را برای مشتریان فراهم می کند تا از مشاوره رایگان کارشناسان در حین خرید برخوردار شوند و بتوانند برای هر محصول تمامی نکات لازم برای نگهداری و حمل امن را در اختیار داشته باشند تا از خطرات احتمالی در محیط آزمایشگاه جلوگیری کنند.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

 

 

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 112 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 16:11

یکی از نمایندگی های فروش آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی شرکت دایا اکسیر میباشد که توانسته با فروش آنتی بیوتیک های مورد استفاده در محیط کشت سلول های گیاهی و جانوری با کیفیت بالا، افراد بسیاری را به خود جذب کند. شما میتوانید با مراجعه به سایت، بخش خرید آنتی بیوتیک آزمایشگاهی دایا اکسیر از نحوه خرید و استعلام قیمت ها مطلع شوید.

نمایندگی آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی

دایا اکسیر طیف گسترده ای از آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی، را در غلظت های مختلف برای نتایج قابل اعتماد در آزمایشگاه شما ارائه می دهد که عوامل ضد باکتری و ضد قارچی و همچنین آلودگی کشت سلولی گیاهی و جانوری را کنترل و ریشه کن می نماید تا شرایط آسپتیک در آزمایشگاه شما حفظ شود. علاوه بر این، آنتی بیوتیک های خاصی نیز به عنوان عوامل انتخابی برای ایجاد سلول های ترانسفکت شده یا تغییر یافته ژنتیکی بسته به نیازهای تحقیقاتی شما ارائه می نماید.

قیمت آنتی بیوتیک های کشت بافت سلول های گیاهی و جانوری

رایج ترین آنتی بیوتیک های محیط کشت سلولی مورد استفاده پنی سیلین و استرپتومایسین می باشـند. ایـن آنتی بیوتیک ها معمولاً بصورت مخلوط به محیط کشت افزوده مـی شـوند.جهت استعلام قیمت این آنتی بیوتیک ها با دایا اکسیر نماینده فروش آنتی بیوتیک های آزمایشگاهی تماس بگیرید، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به استعلام قیمت خریداران محترم می باشند. شما میتوانیدنسبت به خرید تتراسایکلین دایا اکسیر یکی از آنتی بیوتیک های موجود با مراجعه به سایت و ارتباط با کارشناسان اقدام کنید.

ارتباط با دایا اکسیر

شما می توانید جهت ارتباط و یا استعلام قیمت مواد و کالاهای موردنظر خود را از راه های ارتباطی زیر با دایا اکسیر به عنوان مرکز فروش مواد شیمیایی در تهران ارتباط حاصل فرمایید:

  1. شماره تماس :  ۲۲۳۲۷۰۴۳-۰۲۱
  2. تلگرام و واتساپ به شماره ۰۹۰۱۷۷۷۷۰۲۳
  3. ایمیل [email protected]

کارشناسان ما سریعا پاسخگو می باشند.

دایا اکسیر...
ما را در سایت دایا اکسیر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دایا اکسیر dayaexir بازدید : 89 تاريخ : پنجشنبه 3 شهريور 1401 ساعت: 15:48